joi, 7 aprilie 2016

“A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for.”― William G.T. Shedd

 De cele mai multe ori mintea mea este cel mai mare duşman al meu. Ochii mei nu vor să creadă decât ceea ce văd. Îmi vine din fire să îmi iau şi eu caracterul strămoşului Toma şi să afirm că: “până nu văd, NU CRED”. Îmi pregătesc instantaneu mâinile să  pipăi, să ating şi astfel să mă asigur că pot crede ceea ce pot atinge. Însă nu e bine deloc, dacă şi tu simţi la fel cred că a venit timpul să realizăm că nu e normal să avem o astfel de atitudine.
Eu văd viaţa de credinţa în felul următor à suntem în lumea asta în barca vieţii noastre. Cel mai sigur şi neobositor este să stai lângă mal, să stai şi să priveşti înspre munţi şi mări. Şi dacă vin furtuni eşti în siguranţa, te ţii de ţărm, dar locul bărcii nu este să stea lângă ţărm, barca este construită să meargă în larg, să avanseze, să cunoască  până şi cele mai depărtate locuri de ţărm. Este greu să o iei din loc, dar trebuie să o faci. Trebuie să îţi trăieşti viaţa!
Şi, probabil dupa ce ai luat-o din loc ai impresia că ai făcut TOT ce trebuia să faci însă,  trebuie să te anunţ că de aici de fapt începe greul. În larg va trebui să te menţii într-o stare de credinţa şi de bucurie, mai clar, într-o stare de plutire. În larg poţi alege să îţi fie frică la fiecare moment că te vei izbi de ceva, că ţi se va fisura barca, că te vei îneca sau poţi să alegi să alungi fiecare teamă şi să te încrezi în totalitate în Cel care te-a întocmit pe tine, barca ta si chiar toata marea pe care pasesti. EL cu siguranţă te are în vizor si te va păzi.
Îngrijorându-te şi agitându-te mult, îţi vei agita şi barca şi astfel rişti să o umpli cu apa (sute de frământări şi mii de frici) si in final te vei scufunda. Nu poţi înainta în siguranţa adăugând în fiecare zi “apa” în barca ta… trebuie să renunţi la ele, trebuie să le dai afară, trebuie să te eliberezi şi să le laşi pe toate în mâna Lui.

Ştiu, este greu şi va fi greu, însă nu mereu va fi aşa. După ce vei înainta şi îţi vei învăţa lecţiile, te vei bucura şi totuşi, orice greutate care ţi-ar veni înainte, pentru că vrei să fii un om care să arate tot mai mult ca Hristos, nu este şi nu va fi niciodată atât de grea ca o viaţă trăita în povara păcatului şi fără Isus Crede-mă… 
Editor text:  Miss O
Fotografii preluate de pe: ro.printerest.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu