vineri, 26 februarie 2016

Sunt Gelos pentru că îţi vreau binele

De obicei, când auzi vorbindu-se despre o persoană extrem de geloasă începi să îţi pui întrebări despre convingerile şi încrederea acelei persoane faţă de persoana iubită.
 Am văzut mulţi oameni geloşi sau care zic că sunt geloşi. Unii sunt “geloşi”, dar ei nu prea se strofoacă  să arate că luptă şi nu fac fapte care să demonstreze în primul rând dragostea şi apoi gelozia. Tind să cred că aici este vorba doar despre un sentiment de posesie, au impresia că acea persoană li se “cuvine” şi deşi nu luptă pentru ea, vor doar să o domine şi să o stăpânească.
Indiferent de cât de bolnav ne administrăm noi sentimentele fără fapte sau cât de greşit le percepem şi le arătăm, cred că putem să vedem foarte clar şi frumos un exemplu corect de GELOZIE.
Gelozia este o trăire intensă. Este un semn: “cuiva” îi pasă şi se obsedează de orice pericol care ar putea apărea în zonă. Nu ştiu cât de corect şi cât de normal luăm noi acest sentiment, însă ştiu pe Cineva care este extrem de gelos, însă deţine un fel diferit de gelozie. O gelozie care vrea binele, o gelozie care nu caută folosul ei. Mă fascinează gelozia asta, este atât de pătrunzătoare şi frumoasă. Un Dumnezeu atât de faimos, care poate să aibă orice şi-ar dori, care ar putea să aibă pe oricine, este gelos pe mine? Mă vrea cu gelozie pentru El, pe mine…un purice pe acest pământ .
Dumnezeu îţi spune astăzi: “Sunt Gelos pentru că îţi vreau binele. Sunt Gelos pentru că te cunosc atât de bine şi Ştiu că ţi se pare că ştii ce vrei, dar defapt nu ştii tot timpul. Poate ţi se pare că sunt Dur că nu îţi dau “tot ce îţi doreşti”, dar crede-mă că Eu ştiu mai bine de ce ai tu nevoie.
 Sunt Gelos pentru că îmi doresc să fii fericit şi împlinit.  Sunt atât de Gelos încât, pot să am orice îmi doresc, chiar dacă totul îmi aparţine, Eu te vreau <pe tine>. Te vreau nu pentru că Eu depind de tine, ci pentru că Tu depinzi de Mine. Te vreau nu pentru că Mi-ai aduce un câştig, ci pentru că Eu vreau să îţi ofer un câştig.
Te vreau pentru că Eu ştiu cum funcţionezi şi vreau să funcţionezi cel mai bine. Te vreau pentru că îmi doresc să pot să îţi ofer tot ce am Eu mai bun. Vreau să îţi fiu Tată, Mamă, Soră, Frate, Prieten, totul. Crede-mă că pot să fiu toate astea mai bine decât o fac toţi cei în cauză.
Ai mai văzut o astfel de gelozie? Este o gelozie care nu aşteaptă, ci o gelozie care oferă!

Fotografie preluată de pe: ro.printerest.com
Editor text: Miss O



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu