joi, 7 ianuarie 2016

Mulţumesc, Încercare!


“Nu am cunoscut nici un om puternic cu un trecut uşor”. 

Este un citat care îmi place mult. Îl înţeleg si l-am trăit.

Nu pot să afirm despre mine că sunt o persoană extrem de puternică, eu nu mă văd aşa, dar pot sa vad ca anumite experiențe m-au împins să devin mai puternică… ceea nu a fost deloc uşor.

Dumnezeu a fost minunat cu mine şi m-a binecuvântat extraordinar, dar El a vrut să facă ceva special cu mine încă de mică şi atunci când ai chemări speciale trebuie să te confrunţi şi cu provocări speciale.

Am greşit, am căzut, am dezamăgit, am forţat, am încercat şi iar am încercat. 
Fiecare provocare a fost încununată de atât de multă  împotrivire şi când eram mică nu înţelegem prea bine “de ce trebuie să trec eu pe aici?” “de ce nu a oprit Dumnezeu asta?” “de ce mi s-a întâmplat exact mie asta?”... însă acum privesc diferit lucrurile şi chiar când nu înţeleg, am fost antrenată de la problemele anterioare să mă încred în EL
Există un imens scop în ele şi niciodată nu trebuie tratate ca nişte "întâmplări întâmplătoare".

Aşa că acum când simt o împotrivire, când îmi este greu şi când nu mai pot, îmi dau seama că fac ce trebuie. 
Cuiva nu îi convine ce fac şi vrea să mă oprească, nu? Dacă nu l-aş fi deranjat nu eram nici eu deranjată..

  •  Cicatricile astea nu sunt atractive deloc, dar îmi aparţin. Fără ele nu as mai fi eu.
  •  Încercarea nu este plăcută, dar este singura metodă de modelare eficientă pe care o poate folosi Dumnezeu.
  •  Durerea este megafonul prin care Dumnezeu trezește o lume surdă.
  •  Durerile sunt tăioase şi îţi constrâng inima. Te fac să te îndoiești şi te scot din zona de confort.
  •  Lacrimile vin din amărăciune şi disperare lăuntrică, însă după ce ai început să le laşi să iasă, revigorarea care o produc este uimitoare.
  • Semnele rămase în urma lor spun o poveste personală, reală şi puternică. Dar ce rost ar avea toate aceste poveşti dacă nu ai avea cui să le spui?

Aşa că încercările nu sunt nişte pumni în cap care sunt meniţi să te lase lat, nu! 
Încercările mi-au arătat că sunt slabă şi chiar atunci Dumnezeu este grozav de tare, m-au învăţat că nu trebuie să le car singură, că El vrea să le care pentru mine, dar cel mai important --- aceste “groznice” încercări au fost într-un final nişte imense binecuvântări pentru mine. 
Ele sunt cei mai mari modelatori ai mei, şi prin ele: Am devenit cine sunt acum!

Fotografii preluate de pe: ro.printerest.com
Editor text: Miss O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu