sâmbătă, 27 iunie 2015

Atentie: Examen!


O apa atat de rece ma inconjoara si simt cum imi ingheata inima.Ma inconjoara si ma face sa tremur. Tremur, dar nu de frica, tremur datorita temperaturii ei scazute care ma trezeste si imi deschide larg ochii. Tremur pentru ca ma simt in mijlocul unui test si Tu taci in timp ce eu dau examenul. Tu taci si eu eram obisnuita sa imi vorbesti. Nu te aud si simt o distantare fata de Tine. De asemenea incep sa aud si ploaia de afara care este la fel de rece si trista. Ce sumbru..

Ploua afara, dar ploua si in mine. As vrea sa opresc cumva toate acestea, dar nu pot. Este ceva mai presus de puterile mele si mai mare decat mine. Asa cum stropii de ploaie cad cu o masiva greutate si se lovesc puternic de pamant, asa simt si eu aceasta apa rece cum se loveste de peretii sufletului meu precum valurile de stanci. Loveste, dar nu ma poate arunca definitv la pamant pentru ca desi e grea si puternica, in comparatie cu puterea Ta Doamne devine atat de slaba incat isi preia iarasi calitatiile ei de apa incolora, inodora si insipida, intr-un cuvant, devine puternica sa ma schimbe, nu sa ma zdrobeasca.

Alteori era murdara, iar proprietatile ei imi stricau purtarea. Mi se imprima in haine, in par mirosul ei puturos, imi polua sufletul, iar gustul ei stricat era dezgustator. Dar acum Doamne e diferit, acum vad ca o ploaie rece ma trezeste, ma tine treaza pentru a veghea si a nu mai cadea in atipire.

Desi in vale si in furtuna este greu sa mai fi cum erai cand era

soare in viata ta. Desi poate nu mai simti atata tragere si involuntar simti suparare in tine. Simti apasare si poate, desi o ignori si o negi si spui ca intelegi planul Domnului, nu mereu faci asta. Nu ai mereu raspunsul la intrebarea <De ce? > si stiu, nu e confortabil deloc.

<Momentul in care Dumnezeu hotaraste sa schimbe ceva in tine te face sa te simti inconfortabil.>

Este important desi nu iti vine sa te rogi: <sa te rogi> si desi nu ai putere sa vorbesti cu Dumnezeu: <sa vorebesti cu El >.

Poate acum e momentul in care Examinatorul tacut vrea sa vada ce ai invatat in zilele de cursuri. Poate acum vrea sa te promoveze si pentru a te trece la un grad superior trebuie sa treci testul si trebuie s-o faci cu nota mare. Ce ai invatat din tot ce ti-a dat in zilele de soare trebuie sa aplici acum. Ce ti s-a predat cand erai la curs trebuie sa se vada acum. Desi Examinatorul este tacut acum, nu uita ca El te-a invatat totul si nu iti va da un test pentru care El insusi sa nu te fi pregatit, iar daca simti asta, inseamna ca <tu> nu ai fost atent la cursuri.

Nu vei fi niciodata supus unui test care este peste puterile tale, este testul portivit, nimic mai mult, dar nici mai putin. Invata acum, treci testul, ia nota mare, nu il lasa sa devina o restanta. Daca asa procedezi in viata asa si vei ajunge un restantier, te vei obisnui in cu lafaiala, iar asta iti poate afecta intreaga "facultate". Nu fugii de rezolvarea problemelor, ci infrunta realitatea.

Si nu uita...desi Examinatorul este tacut, El este langa tine in permanenta, in special in timpul examenului.


Fotografii preluate de pe: ro.printerest.com ,
 http://www.identitatea.co.uk/
Editor text: Miss O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu