joi, 18 iunie 2015

Obsesia mea


<Obsesia mea, Dumnezeu>

Aceasta <Obsesie> care nu poate fi vazuta cu ochii, dar poate fi simtita cu inima, cateodata o simt mai departe decat luna si uneori e mai aproape decat propia-mi piele. Fara Ea ma simt ca cel mai pustiu desert si cu Ea ma simt cel mai implinit om de pe pamant.
Aceasta <Obsesie> ma face sa vreau sa renunt la multe lucruri care par "morale si foarte ok". Lucruri obisnuite si normale, dar cand le vezi urmarile te ingrozesti.

Te ingrozesti sa vezi tot mai multi baieti depresivi si fete disperate. Tineri ajunsi in cele mai josnice stadii, cazuti in dependenta vicilor cautand sa-si umple sufletul cumva, pentru ca realitatea e prea dura si goliciunea din ei e si mai dura. Asa ca in incercarea de a schimba ceva unii se refugiaza in bautura, altii in droguri, altii in relatii gresite si alte cicluri vicioase.

Tati care nu stiu sa isi iubeasca fiicele si mame care sunt prea ocupate sa isi educe copiii. Mai mult decat orice venit material, un copil ca sa fie sanatos are nevoie de iubire si afectiune, iar daca acasa nu gaseste aceste lucruri, le va cauta altundeva, dar acest "altundeva" mai mereu este un loc primejdios.

Te ingrozesti cand vezi familii fara pace, ce sa mai zic de armonia care ar trebui sa locuiasca in mijlocul lor, compuse din oameni care in tinerete nu au avut limite, alegand imoralitatea prin relatii sexuale premaritale atragand astfel tot mai mult pacat si blestem asupra lor.

Toate acestea sunt urmarile desfranarii si greselilor lor de care nu s-au cait si nici nu s-au pocait. Nu se trezeste nimeni nevinovat intr-o problema creata de el, nu?

Tu singur iti cladesti viata. Ai libertate 100% sa alegi. Daca refuzi pacea si alegi destrebalarea nu mai intreba apoi ce se intampla de nu esti implinit si fericit. Pacatul nu aduce fericire, pacatul ia pacea si suplineste deplin bucuria. Nu mai privi uimit la viata ta patata. E ceea ce tu ai ales.

Vazand aceste urmari prefer sa urmez <Obsesia> mea sanatoasa. Chiar daca pare iesita din comun uneori si stricta, vreau mai bine sa imi vad urmarile alegerii Cuvantului lui Dumnezeu decat urmari ale pacatului si grozaviile acestei lumi.



Prefer sa nu merg in cluburi, sa nu am nici o relatie cu nici un baiat inainte de casatorie, sa astept tot pachetul. Nu ma multumesc cu o inima franta, cu iluzii desarte.

Vreau ca in momentul in care imi intalnesc viitorul sot sa fiu ca un trofeu pentru el. Sa fiu completa si sa am ce sa ii ofer. 
Vreau ceva sigur si stabil. Prefer sa par ciudata acum, dar sa fiu binecuvantata mai tarziu.
Prefer sa ma abtin sa gust din sferturi acum ca sa ma pot bucura de intregime mai tarziu.
Prefer sa imi petrec mai mult timp in rugaciune si in Cuvant alegand sa imi umplu mintea cu lucruri constructive care ma pot inalta decat sa o umplu cu discutii fara rost si goale.

Fii atent ce alegi, de ce esti dependent si incotro merge viata ta. Daca nu ma crezi,uita-te cu bagare de seama la alegerile gresite si evolutia  altora, apoi gandeste-te: Iti doresti acelasi lucru si pentru tine?

Fotografii preluate de pe : ro.printerest.com
Editor text: Miss O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu