joi, 10 septembrie 2015

Moartea: Sfârşitul care se apropie zilnic

Fiecare dintre noi am avut parte de un ÎNCEPUT atunci când am venit în lume. Obişnuim să numim
acest Început: Naştere. Naşterea noastră nu a fost decisă de noi. Nimeni nu a venit să ne întrebe dacă suntem de acord să venim pe lume sau dacă nu.
Deci este evident că Cineva a hotărât asta, nu?
La fel cum ai venit pe lume: singur, gol şi fără să fii întrebat, exact aşa te vei duce de aici atunci când îţi vă venii Sfârşitul. Sfârşitul îl numim moarte şi cred că suntem destul de realişti toţi să ne dăm seama că deşi parcă toţi fugim de ea, cu fiecare secundă suntem tot mai aproape de ea.

Astăzi m-am gândit mai profund la sfârşitul meu. M-am gândit la pregătirea mea, la tot ce m-a măcinat toată vara, săptămâna şi ziua. Ce sens ar avea toate şi cât de important ar fi dacă astăzi ar fi fost ultima mea zi pe pământ. Fie că vreau, fie că nu vreau, sfârşitul tuturor vă venii şi cu siguranţă că vă venii şi sfârşitul meu. Şi o întrebare mi se pompează în minte constant “În ce stare mă vă găsii? “
M-am gândit la familia mea, la prietenii mei, la toţi cei pe care îi amintesc în fiecare zi înaintea lui Dumnezeu şi vreau ca ei să fie salvaţi şi mântuiţi. Mă gândeam dacă fac suficient de mult pentru ei sau trebuie să fac mai mult? Cât de mult aş fi în stare să fac dacă astăzi ar fi ultima lor zi aici pe pământ? Cât de mare ar fi în mine tristeţea dacă aş fi putut face mai mult, dar poate am fost preocupată de alte lucruri pământeşti care cu siguranţă nu sunt atât de importante pe lângă o VEŞNICIE, nu?
Deşi nu îţi  vine să te opreşti şi să te gândeşti că tot ce are un început cu siguranţă are şi un sfârşit. 
Într-o bună zi vă venii şi sfârşitul tău, indiferent că îţi place ideea asta sau nu.

Biblia spune:

1 Petru 4:7Sfârşitul tuturor lucrurilor este aproape. Fiţi deci cu mintea limpede şi disciplinaţi-vă în vederea rugăciunii!

Marcu 8:26Şi ce ar folosi unui om să câştige toată lumea, dacă şi-ar pierde sufletul? Sau ce ar da un om în schimb pentru sufletul său?

Ioan 3:36Cine crede în Fiul are viaţa veşnică, dar cine nu crede în Fiul nu va vedea viaţa, ci mânia lui Dumnezeu rămâne peste el.

 Indiferent de ce crezi tu sau de ce îţi impui să crezi nici măcar un Cuvânt din Biblie nu va rămâne neîmplinit, totul se va întâmpla exact aşa cum este scris şi totul este foarte aproape.

Aş vrea să te rog să faci puţină linişte în tine şi să îţi atribui următoarele întrebări:

Ce vei face atunci atunci când te vei lupta între viaţă şi moarte?<Ai două destinaţii în faţă: IAD şi RAI ,unde crezi că vei merge?>

Care crezi că va fi lucrul la care te vei gândii?

Cât de important ar fi pentru tine în acel moment tot ce te preocupă în fiecare zi şi cât de amuzant ţi se va părea să mori şi să nu ştii unde te duci?< Degeaba ai o casă asigurată pe pământ pentru câţiva ani dacă la casa de o veşnicie nu construieşti nimic>

Dacă totuşi există ceva după moarte, dacă tot ce zic unii “nebuni” care chiar se străduiesc să trăiască curat, este adevărat? Dacă ei, care crezi că sunt nebuni şi fanatici, spun adevărul şi după moarte chiar există ceva? Ce vei face?

Spune-mi dacă totul este adevărat, nu vei pierde totul?



Care crezi că este comparaţia unei vieţi de zeci de ani pe lângă o veşnicie? Cât de amuzant va fi să fie adevărat IADUL şi deşi îl negi acum, când vei murii, să mergi direct în el?


Dar dacă crezi acum, ce pierzi?

Ce lucru rău te învaţă Biblia? Prin faptul că încearcă să te educe să trăieşti o viaţă sănătoasă şi împlinită, gândeşte-te totuşi ce este atât de rău în a te lăsa condus de Dumnezeu? În ce anume te manipulează?

Este greşit că ţi se spune să nu mai fumezi, să nu mai bei, să nu îţi întinezi trupul, să nu mai îţi faci rău cu tot felul de lucruri şi obiceiuri de care eşti şi tu conştient de efectul pe care îl au asupra ta?

Dumnezeu nu îţi spune să renunţi la tot ce te distruge că aşa are EL chef sau că aşa s-a trezit EL singur să vorbească. El spune totul doar pentru că îi pasă de tine, îi pasă de viaţa ta şi nu vrea să te vadă distrus. Spune-mi de ce totuşi Îl respingi şi nu vrei să accepţi viaţa împlinită care vrea să ţi-o ofere?

Află că Dumnezeu nu se  gândeşte doar să îţi ofere o veşnicie plină de bucurie, El este preocupat şi de viaţa ta actuală, EL chiar vrea să te ajute şi să o transforme în ceva bun. Am fost creaţi de El pentru a fi copiii Lui şi în fiecare din noi există un Gol, şi acel gol mereu vom simţii nevoia să îl umplem. Aici există o enigmă tristă la care unii oameni nu reuşesc să îi dea de capăt o viaţă întreagă.




Lasă-L să între în viaţa ta, Astăzi El stă la uşă şi bate. 


Mâine nu ştii dacă va mai fi acolo,
mâine poate nu mai este ziua ta,
dar astăzi încă poţi alege.



Fotografiile sunt preluate de pe: ro.printerest.com
Editor text: Miss O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu