miercuri, 30 septembrie 2015

Ce mai aştepţi defapt?

În trecut, până mi-am învăţat unele examene ale vieţii, eram un om care stătea închis şi aştepta mereu. Stăteam în tot felul de stări, care
vedeam şi eram sigură că nu mă satisfac complet, vedeam că este cam anemică viaţa mea şi că trebuie să existe o viaţă mai cu “viaţă”
Realizam toate astea dar nu mă puteam mobiliza să schimb ceva. Aşa că stăteam şi aşteptam. 
Nici acum nu ştiu ce aşteptam, dar aşteptam ceva si culmea culmelor, eu chiar credeam ca prin faptul ca STAU SI ASTEPT fac ceva. (Destul de trist ca ne mintim atat de mult cu niste chestii atat de evidente si plauzibile.)

Aşteptam să vină o minune, un fulger sau eu ştiu ce, un mare miracol să mă mute cumva din starea aceea. Nu se întâmpla nimic şi eu tot acolo eram. Până într-o zi în care am văzut că trece viaţa pe lângă mine şi eu doar stau şi aştept. 


Astăzi vreau să iţi descriu prin acest articol cum eram şi as vrea să fiu o mărturie pentru tine. Astazi vreau sa iti spun ca: Dacă te opreşti din aşteptare şi începi să FACI CEVA pentru tine, chiar se întâmplă minuni. În viaţa mea s-a întâmplat, Dumnezeu m-a ajutat enorm de mult să scap de perioada aceea anemică şi sunt sigură că te poate ajuta şi pe tine.

“Mereu ai fost omul care fuge de pericol. Mereu ai căutat un loc confortabil şi sigur pentru tine. Un loc care să nu iţi ceară prea

multă tulburare, prea multă mişcare sau prea multă schimbare.
Mereu ţi-a plăcut să te împachetezi în confort şi să lâncezeşti acolo pentru veşnicie dacă se poate. La orice luminiţa care iţi invadeaza întunericul te tulburai. Cum să laşi lumina aceea să te ajute,nu?
Este mai confortabil să stai acolo în cuşca ta, cu regulile tale, cu obiceiurile tale şi DOAR CU TINE
Ţi-a plăcut să faci totul după regulile tale şi nu acceptai nici o altă "regulă" care ţi-ar putea zdruncina REGULAMENTUL tău bolnav şi singur.
Tot ce simţi acum îmi descrie o stagnare continuă (nu se mai termină doar când TU o Termini).
Practic eşti lipit de viaţa asta, stai acolo şi ce aştepţi? Ce aştepţi să se întâmple după toate astea? CE astepti defapt?
Aştepţi să apara TIMPUL perfect? 
 Aştepţi după ziua potrivită?  Aştepţi după schimbarea căzută din cer?


Nu vezi că tu defapt acum stai în faţa unei uşi care este LARG deschisă?
NU vrei să înveţi să lupţi cu frica? 
NU vrei să începi să lucrezi la tot ce te doboară?
Nu te scârbeşte rutina şi neîmplinirea? 
Nu te-ai săturat să trăieşti, dar să fii mort? 
Nu te-ai săturat să trăieşti în nepăsare şi în ignoranţa?
Nu vrei să laşi ca lumina din tine să iasă la iveală? 
NU vrei să păşeşti cu încredere şi să fii eliberat
Nu vrei să renunţi la dozele care ţi le administrezi zilnic pentru a supravieţui şi să mergi mai departe în libertate trăind fără nici un “ALT” ajutor? NU trebuie să trăieşti dependent de NIMIC şi NIMENI. Ai fost creat ca să fii liber şi împlinit, nu ai nevoie de absolut nici un ajutor din partea celui rău pentru a supravieţui. Singurul care te poate ajuta este: Creatorul tău care a murit să iţi ofere ajutor zilnic.

Trebuie să cauţi şi să dai cu năvala. Trebuie să vrei, dacă tu nu vrei nimeni nu poate să facă asta pentru tine

Dacă tu nu faci o alegere, nu te aştepta să cadă de undeva din cer alegerea gata împachetata pentru tine. Totul depinde de tine şi de voinţa ta. Dacă tu nu vrei şi nu crezi nici chiar dacă ar veni Dumnezeu din cer să iţi spună :”GATA, termină cu asta!”nu vei crede. 
Este viaţa ta, alegerea ta şi urmările tale. Înţelege că nu o să cada nimic din cer. 
Nu o să te poată nimeni scoate din cuşca dacă tu stai acolo cu mâinile de barile alea vechi şi ruginite.






Schimbarea este în faţa ta, este în mâinile tale, doar tu poţi decide "GATA! Vreau să dau drumul la toate aceste lucruri care mă ţin pe loc si ma autodistrug, mă strică şi ma frământa."

Haide! Mergi mai departe, spune LA REVEDERE la tot ce a fost,

ia-ţi rămas bun de la omul din trecut, nu te obligă nimeni să mai stai în pielea lui dacă nu mai vrei si nu ti-e bine.Pleacă de acolo,esti liber! Lasă-l să plece şi începe astăzi sa experimentezi VIATA care ti-a fost data si care te aşteaptă. El te aşteaptă. Nu mai Il astepta tu pe El.

Fotografiile sunt preluate de pe: ro.printerest.com
Editor text: Miss O


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu