miercuri, 3 iunie 2015

Viaţa mea = Dovada iubirii Tale


Dacă as cânta far
ă iubire, mi-as irosi doar respiraţia cu
 fiecare sunet şi as aduce un cântec secuit
înaintea Ta.

Dacă merg la biserică o dată pe săptămâna, dar în cursul săptămânii nimeni nu poate vedea Biblia citită în mine, ce folos? Ce folos să îmi fac o prezentă? Ce folos să merg din obligaţie?

Când Dumnezeu a susţinut jertfa făcută Lui din f
ăţănicie sau inerţie?

Sau chiar mă mint că accep
ţi să aduc inaintea Ta jumătăţi de măsură si  îţi trântesc în faţă o rugăciune pripită dimineaţa şi una adormită seara.

Cum să mă amăgesc că Tu ai putea fi plăcut surprins de acele jumatati de masura sau mai degraba nişte rămăşiţe? Rămăşiţe care dacă le-aş acorda tatalui meu pământesc, oare cat de bine ar mai merge relatia noastra tata-fiic
ă/fiu?

Te-ai gândit vreodată la absolut tot ce faci pentru Dumnezeu? Dacă ce faci pentru EL ai face şi pentru cineva la care afirmi că ţi şi că aveţi o relaţie, ar fi suficient?


Ce relaţie te aştepţi să ai cu Dumnezeu dacă îi oferi nişte gramezi de rămăşiţe? Şi totuşi uit
ă-te plângându-te şi întrebându-te  “de ce toate merg prost??”

De ce nu ai putere?
De ce eşti din 10 zile 9 căzut?

Cum să fi ridicat dacă tu te afunzi mai mult prin necinstirea şi nepăsarea pe care o afişezi zilnic faţă de Dumnezeu şi pe care o laşi să se vadă prin comportamentul tău faţă de oameni?

Dacă pretinzi că esti cineva şi ca poti face ceva singur, azi te informez ca fara Dumnezeu esti nimic!


Doamne, lasă ca viaţa noastră să fie o dovadă a iubirii pe care Tu ne-ai arătat-o!
Dovadă văzută şi citită de cei din jur prin modul în care trăim, iubim, vorbim, umblăm, cercetăm.
Ajută-ne ca viaţa pe care o trăim să fie insotită si susţinută de o inimă curată , dăruită şi devotată, plină de pasiunea şi devotamentul pe care Tu nu te ascunzi să ni le afişezi . Fă ca toate astea să se printeze în noi şi să dăm astfel mai departe tot ce Tu ne dăruieşti.




  Viaţa mea şi viaţa ta poate fi singura Biblie citită 
vreodată de cineva!
Fotografii preluate de pe : ro.pinterest.com
Editor text: Miss O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu